January 30, 2018

November 3, 2016

March 14, 2016

Please reload

Senaste inlägg

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

Utvalda inlägg

One voice - alltid!

January 30, 2018

 

Högkonjunkturens jobbkarusell är i full gång och det är en daglig utmaning att behålla och attrahera de bästa medarbetarna. Det gäller att vara tydlig i kommunikationen och inte minst att erbjuda en arbetsplats som genomsyras av engagemang och delaktighet.

Den övergripande varumärkesstrategin måste genomsyra medarbetarkommunikation. Utveckling och vård av förtroendekapitalet och se till helheten – Corporate Brand – är den övergripande utgångspunkten.  För att bli den attraktiva arbetsgivaren krävs en uttolkning för att bygga

 

Foto: José Thompson

kompetenskapitalet: en Employer Value Proposition som är glasklart i kommunikationen med den potentielle medarbetaren.

 

Ta del av ett antal artiklar här av Christopher Abelt!

Please reload

Följ oss
Please reload

Sök efter taggar
Please reload

Arkiv
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square