January 30, 2018

November 3, 2016

March 14, 2016

Please reload

Senaste inlägg

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

Utvalda inlägg

Från USP till Me Selling Proposition - MSP!

February 8, 2016

 

Ingenting har blivit lättare i varumärkesutvecklingen sen den första hypen kring varumärken i slutet av 80-talet. I en intressant artikel i Washington Post utvecklar Dominik Prinz, Senior Strategy Director hos Interbrand

i New York, resonemanget och vad den utvecklingen innebär.

 

Det basala teoretiska fundamentet är så klart intakt, men omvärldsförändringar skapar nya spelregler för hur varumärket ska vara relevant och skapa värden – både för företaget (eller den offentliga organisationen för den delen) och konsumenten.

 

Nu är vi alla ”brands” som är lättavlästa och transparenta för producenterna sammanfattat i CRM.

 

Please reload

Följ oss
Please reload

Sök efter taggar
Please reload

Arkiv
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square